7. Garantia nu se acorda
produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia noastra
sau a agentului de service (mentionata in scris) s-au defectat
datorita:
a. greselilor de instalare si intretinere
b. neglijentei sau neatentiei (neobservarea
sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare)
c. manipularii necorespunzatoare
d. interventiilor unor persoane neautorizate
e. schimbarii starii originale a aparatului
cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii
f. accidente mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc
g. folosirea aparatelor sau uneltelor in alte scopuri decat cele pentru care au fost concepute
8. In cazul solicitarii
nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii
dumneavoastra eronate ca ar exista un defect) veti fi obligat la plata
contravalorii manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea
de 10 EUR (la curs BNR fara TVA) per reper reclamat.
9. In nici un caz de
defect firma noastra nu va putea fi vreodata facuta raspunzatoare pentru
pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice prejudicii
ce ati putea suferi ca o consecinta a acestor pierderi, singura noastra
obligatie fiind cea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau
partile acestuia). De asemenea, in cazul efectuarii de reparatii
hardware pentru echipamentele aflate in garantie, firma noastra nu este
raspunzatoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea
interveni. Prin urmare insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a
tuturor datelor pasibile a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare
considerindu-se a fi nefondate.
10. Garantia se pierde in cazul violarii etichetelor de identificare sau deteriorarea sigiliilor produselor.
11. Garantia se acorda fie
prin repararea produsului fie prin inlocuirea sa. Inlocuirea se face in
limita stocului existent sau la reinnoirea stocului.
INSTRUCTIUNI DE INSTALARE
Daca trimiteti
produsele din afara orasului Sibiu, acestea trebuie trimise printr-un curier rapid care ne va fi comunicat inainte de expeditie.
Termenul maxim de solutionare a garantiilor este de 15 zile lucratoare din momentul intrarii in service.
Toate produsele cumparate trebuie verificate in ceea ce priveste modelul cumparat, integritatea si aspectele estetice si exterioare in momentul ridicarii de la sediu si/sau primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare intocmindu-se un proces-verbal cu curierul care a adus produsul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu va fi luata in cosiderare.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000
completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea
ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al
contractelor la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in
scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara
invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea
produsului, produsele trebuie sa fie in ambalajul original sigilat, produsele neambalate nu trebuie sa prezinte urme de folosire.
Pentru comenzile care se ridica din magazin, termenul maxim de returnare al produselor este de 24 ore.
Produsul poate fi returnat numai daca este in
conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele
aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura
sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri.
Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se
supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor
prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru
sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul
personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.